מהנדס קונסטרוקציה בתל אביב

חברתנו, גלאור מהנדסים מומחית בתחום הנדסת הבניין, ומעניקה בין היתר, שירותי בדיקת בדק בית, על ידי מהנדסי קונטרוצקציה מובילים בתחום, בעלי ידע וניסיון בבדיקת  מבנים בכל הגדלים, פרטיים וציבוריים כאחד. ללא בדיקת מקצועית של מהנדס קונסטרוקציה בתל אביב ובכל מקום אחר בארץ , לא תוכלו לדעת בוודאות מה מצבו האמתי של הנכס שאתם עומדים לרכוש.

מהנדס קונסטרוקציה בתל אביב

 

למה חשוב לבצע בדיקת קונסטרוקציה ברכישת דירות בתל אביב ?

בעיר מבנים ישנים שנגרם להם בלאי רב ,לעיתים רבות בוצעו תיקונים קוסמטיים בלבד על מנת להסתיר את מצב המבנה , לעתים קשה מאוד לאמוד את מצב הנכס, משום שבעלי הדירות מבצעים שיפוץ כולל תיקוני טיח צבע וסדקים  שמסתיר ליקויים רבים בנכס שיכולים להיות חמורים ולפגוע ביציבות ובבטיחות המגורים במבנה.

הדרך היחידה, לבדוק את המצב של הנכס הינה באמצעות בדיקת בדק בית מקצועית אשר נעשית על ידי מהנדס קונסטרוקציה מומחה בתחום, שיכול לזהות את כל הליקויים הגלויים והנסתרים בנכס, בעזרת הניסיון והידע, ובשימוש עם מכשור מקצועי מתאים. חשוב שתדעו, שישנם ליקויים שאם לא מטפלים בהם, הם עלולים להביא לקריסת קירות או חלקים אחרים במבנה ולהוות סכנה של ממש.

מצאתם דירה יד שניה אחרי שיפוץ בתל אביב ? עומדים להשקיע כסף רב בדירה בתל אביב? לפני שאתם חותמים על החוזה כדאי ורצוי לעשות בדיקת בדק בית למבנה על ידי מהנדס קונסטרוקציה בתל אביב ן, אשר יוכל להנפיק לכם דוח מפורט על כל ליקויי הבנייה הקיימים בנכס.

צרו עמנו קשר עוד היום
צרו קשר לחוות דעת הנדסית

 

זיהוי ליקוי על ידי מהנדס קונסטרוקציה בתל אביב

דילוג לתוכן