בדק בית במרכז

מחפשים שירותי בדק בית במרכז הארץ? צריכים בדיקה יסודית של מהנדס מוסמך בעל וותק רב? רוצים שקיפות מלאה לגבי כל הליקויים בנכס?

חברת גלאור מהנדסים כאן לשירותכם!

חברתנו בעלת ניסיון רב שנים באיתור ליקויי בניה וביצוע בדיקות בדק בית לנכסים ישנים וחדשים כאחד, המהנדסים של חברת גלאור יבצעו בדיקה מקיפה ויסודית תוך שימוש בכלי העבודה המתקדמים ביותר!

צרו קשר להזמנת בדק בית במרכז
צרו קשר להזמנת בדק בית במרכז

רוב האנשים היו רוצים לגור באזור המרכז ולהיות קרובים לכל המקומות והאירועים במרחק נסיעה קצרה ואף הליכה, אך הדירות באזור זה, הינן היקרות ביותר וזוג צעיר ממוצע מתקשה מאוד לרכוש דירה במחיר סביר, ולכן המוכרים מנצלים את המצב ומציעים דירות שיש בהן הרבה תקלות וליקויים שקשה לזהות במבט ראשון, ורק בדיקת בדק בית במרכז של מהנדס מקצועי יכולה לאתר אותם.

 

דוגמאות למקומות בהם אנו עובדים במרכז

אילו ליקויי בנייה אופייניים לאזור המרכז?

יש להתייחס בכך, לאזורים השונים במרכז, אם זה תל אביב וסביבתה, הרי בחלק מהמקומות, ישנה בעיה של חדירת רטיבות בחורף ובחלק אחר, מדובר בדירות ישנות שלא עוברות תחזוקה קבועה והן עם בלאי חמור.

הבעיה העיקרית, היא לא הליקויים השונים, אלא הלחץ שיש על הקונים, משום שיש היצע נמוך ביותר למול ביקוש גבוה.

המציאות הזאת מאוד בעייתית עבור רוכשי הדירות, אשר משקיעים את כל כספם וחסכונותיהם ברכישת הדירה, אך לעיתים קרובות מנסים המוכרים לדחות את בדיקת המהנדס או למנוע את הבדיקה בה יתגלו ליקויים רבים מפני שלאחר הבדיקה סביר להניח שתדרשו הנחה ואו תיקון של חלק מהליקויים, מי שלא מזמין מהנדס נאלץ לרכוש דירה עם ליקויים שאין להם מושג מהם, ועד כמה הם חמורים, אלא להתמודד איתם רק כאשר הם צצים.

לעתים מדובר בליקוים חמורים ביותר שהופכים את המגורים בדירה לבלתי אפשריים.צריך לוודא כי המהנדס הינו בעל ציוד מתאים כגון מצלמה טרמית לאיתור רטיבות ,וכן שהמהנדס הינו קונסטרוקטור בעל ידע וניסיון בתחום זה.

הבעיה העיקרית, היא לא הליקויים השונים, אלא הלחץ שיש על הקונים, משום שיש היצע נמוך ביותר למול ביקוש גבוה.

המציאות הזאת מאוד בעייתית עבור רוכשי הדירות, אשר משקיעים את כל כספם וחסכונותיהם ברכישת הדירה, אך לעיתים קרובות מנסים המוכרים לדחות את בדיקת המהנדס או למנוע בדיקת בדק בית בה יתגלו ליקויים רבים מפני שלאחר הבדיקה סביר להניח שתדרשו הנחה ואו תיקון של חלק מהליקויים.

המהנדסים של חברתנו בעלי ציוד מתאים כגון מצלמה טרמית לאיתור רטיבות ,וכן מהנדס קונסטרוקטור בעל ידע וניסיון בתחום זה.

איך משכנעים את המוכר לבצע בדיקת בדק בית?

לעיתים קשה לגרום למוכר להסכים לכך שאתם תבצעו בדיקת בדק בית, יחד עם זאת, עליכם לחשוב לטווח הארוך, ולהבין כי כאשר אתם מוותרים על הבדיקה אתם לוקחים מעין הימור משמעותי על הכסף שהשקעתם ויתכן ומהר מאוד תגלו כי הערך של הדירה נמוך בהרבה ממה שאתם שילמתם בשל הליקויים הרבים שיש בה.

בדיקת שכזו במרכז היא חיונית ביותר וזאת משום שמרבית הדירות הן החדשות והן הישנות הינן עם ליקויי בנייה.

חלק מהליקויים אינם חמורים אך ישנם כאלה שיכולים לעלות לכם הרבה מאוד כסף, לגזול זמן יקר כמו גם לגרום להרבה עוגמת נפש.

דילוג לתוכן