בדק בית במודיעין

מתגוררים באזור מודיעין, מכבים / רעות? מחפשים שירותי בדק בית לאיתור ליקויים בנכס? זקוקים לעזרתו של מהנדס מיומן בעל ניסיון רב?

חברת גלאור מהנדסים כאן לשירותכם!

חברתנו מספקת שירותי בדק בית וביקורת ליקויי בניה לאיזור מודיעין ומכבים / רעות. מהנדסי חברת גלאור יבצעו עבורכם בדיקה יסודית ומקיפה של הנכס תוך שימוש במכשור מתקדם לאיתור כל הליקויים האפשריים.

צרו קשר לתאום בדק בית במודיעין

צרו קשר לתאום בדק בית במודיעין

חזרה לקטגורית בדק בית במרכז

בדק בית זו בדיקה של מהנדס בניין, אשר מטרתה לגלות את כל ליקויי הבנייה השונים, לבחון את מהות הליקוי, מה תהיה עלות התיקון של הליקוי ואף להציע אפשרויות לתיקון הליקוי.הליקויים יכולים להיות ברורים מאוד, כמו רצפות עם כתמים, או קירות סדוקים.עם זאת, קיימים ליקויים שלא קל לזהותם ולכן חשוב לבצע בדיקת בדק בית במודיעין לפני רכישת דירה יד שנייה וגם לפני קבלת המפתח בכניסה לדירה חדשה.

האם אפשר לרכוש דירה מבלי לבצע בדיקת בדק בית?

התשובה לכך, פשוטה ביותר – רכישת דירה מבלי שבוצעה בה בדיקת בדק בית זה ממש סוג של הימור.

שכן, גם אם הבית מטופח, צבוע, עבר שיפוץ לאחרונה, זה לא אומר שמאחורי הצבע, לא מסתתרת לה רטיבות חמורה בקיר או כתמי עובש מכוערים.

ולא תרצו לגלות את הפגמים הללו, אחרי ששילמתם את מלוא הסכום עבור הדירה וכל שיוותר בידכם, הוא להתחיל בתיקונים שיגררו אתכם להוצאות בלתי רצויות.

כיוון שרכישת דירה, נחשבת לאחת ההוצאות המשמעותיות עבור מרבית האנשים, לא כדאי לוותר על הבדיקה, רק משום שזו עלות שלא תכננתם שכן, למול התועלת הרבה שתצמח לכם מביצוע הבדיקה, העלות מתגמדת והופכת אף לשולית ביותר ולכן, עדיף לשלם מעט בנקודה זו, לפני ששילמתם על הכול מאשר להתמודד מאוחר יותר עם הפתעות לא נעימות בצורת ליקויים מורכבים ובעייתיים.

בכל מקרה על פי חוק מכר דירות זכותכם לבדוק את הדירה בעזרת מהנדס מומחה וזכותכם לקבל תיקון של כל הליקויים או לחילופין פיצוי כספי באם הליקויים לא יתוקנו

מדוע לא כל האנשים מבצעים בדיקת בדק בית?

נראה שזה שילוב של חוסר ידע ושיקול מוטעה, שכן אחרת קשה להבין רוכשיי דירות שישלמו מאות אלפי שקלים על דירה, יתחייבו למשכנתא גבוהה מידי חודש, ויוותרו על השירות היחיד העשוי למנוע מהם הרבה עוגמת נפש והוצאות כספיות.

בדיקת בדק הבית, זו הדרך היחידה לדעת אילו ליקויים באמת יש בדירה שאתם רוכשים שכן, בעל הדירה לא יספר לכם על צנרת תקולה, מרזב לא תקין, בעצם לא יספר לכם על כל ליקוי שאתם לא רואים בעיניים.

נראה אם כן, כי התביעות הרבות בבית המשפט בגין ליקויי בנייה שהתגלו בנכסים זמן קצר לאחר רכישתם, רק מחזקות את הצורך החיוני בעריכת בדיקת בדק בית.

עם זאת ישנה נורמה של "יהיה בסדר" שגורמת להרבה אנשים לקוות שהדירה תקינה לחלוטין.

עניין שאין בינו לבין המציאות כל קשר.

שכן, בדיקה פשוטה ביותר, ברחבי האינטרנט תגלה לכם כמה ליקויים מגלים אנשים בנכסים לאחר ששילמו את מלוא הסכום ולכן, בדיקת בדק בית במודיעין או בכל מקום אחר בארץ זו לא אופציה זו חובה של ממש.

דילוג לתוכן